תהליך העבודה אתנו

אנו מאמינים שכל קשר עסקי מתחיל בחיבור אישי וקפה מצוין (גם תה זה בסדר) וזו בדיוק הסיבה שמדי שבוע אנו פוגשים בעלי עסקים חדשים וותיקים שמעוניינים להצטרף אלינו.

גבאי שלפמן הינה שותפות רו"ח שנוסדה בתחילת שנת 2021 על בסיס של שני משרדים ותיקים ומצוינים וקשר קרוב של יותר מ- 15 שנה בין רו"ח דרור שלפמן לרו"ח יוסי גבאי מייסדי המשרד.

תהליך קליטת לקוח חדש למשרדנו נעשה תוך תשומת לב מירבית לכל פרט קטן ובמטרה להתחיל את הדרך המשותפת ברגל ימין.

ליזמים ועוסקים חדשים, נפעל בהתאם לשלבים הבאים :

  • היכרות עם העסק, הבעלים ותחום הפעילות.
  • קבלת יפויי הכח הנדרשים לשם ייצוג שלכם ברשויות.
  • עדכון הייצוג ברשויות המס.
  • שיבוץ אנשי מקצוע לטיפול בתיק- על ידי מנהלות המחלקות שלנו. ( הנהלת חשבונות, דוחות שנתיים או ביקורת, שכר).
  • ביצוע תחשיב ותוכנית מס לשנה הראשונה בהתבסס על הנתונים החשבונאיים ותחזית הפעילות של העסק.

קליטה של בעלי עסקים קיימים כוללת גם תהליך של בקשת החומרים מהמשרד הקודם שניהל את התיק , תהליך שאנו מיומנים בו ומבצעים בשיתוף פעולה מלא.

בשעה טובה, אפשר לצאת לדרך…

לקוחות המשרד שלנו נהנים משימוש באפליקציה ייעודית המאפשרת להפיק חשבוניות הכנסה ללקוחות, לשמור ולנהל את ההוצאות העסקיות באמצעות צילום פשוט של המסמך. האפליקציה חוסכת את הצורך מ"ביקור חודשי עם שקית" ומאפשרת לנו ולכם להנות משרות זמין, מקצועי וידידותי לסביבה.

התנהלות במהלך השנה ..

בכל מועד דיווח לרשויות תקבלו איתות נעים ממנהלת החשבונות על סכום המס לתשלום ולאחר אישורכם נעביר את התשלום. הצוות המקצועי במשרד מקפיד לעקוב אחר שינויים במהלך השנה שעלולים להשפיע על חבות המס ומעדכנים במידת הצורך.

אנו מודעים לכך שאתם רוצים לשלם כמה שפחות מס ומסייעים במתן מענה בדבר רישום הוצאות ותכנון מס מיטבי שימצה ככל האפשר והמותר את ההכנסה שתפיקו מהעסק.